Su pokyčiais, kaip ir su krizėmis, labiausiai žinomi nesėkmingi atvejai. Apie išvengtas krizės niekas nepasakoja, o sėkmingi pokyčiai atrodo savaime suprantamas dalykas. Mokydamiesi iš kitų klaidų, mokomės tik tai, ko nedaryti. Už dėmesio lieka tai, kas veikia ir ką reiktų daryti.
2018 m. Kaune penkios miesto poliklinikos buvo sujungtos į vieną juridinį vienetą. Valdymo išlaidos sumažėjo penkis kartus. Buvo išsaugotos visos medicinos personalo darbo vietos. „Jeigu pokytis pavyksta, apie jį mažai, kas žino“, – sako Kauno miesto poliklinikos vadovas Paulius Kibiša.
Tai, kas versle būtų laikoma „case study“ vertu projektu, viešajame sektoriuje lieka beveik nematomas. Viešasis pokytis vertinamas kitaip: jo kokybė matuojama ne rezultatais, o reakcija. Jeigu niekas neprotestuoja – vadinasi, nebuvo svarbu. Jeigu nėra konflikto – nėra ir istorijos.
Gaukite epizodus tiesiai į savo el. paštą: https://substack.com/@arturasjonkus
Svečias: Paulius Kibiša – Kauno miesto poliklinikos vadovas.
Artūras Jonkus – komunikacijos ekspertas, turintis daugiau nei 30 metų patirtį viešųjų reikalų, diplomatijos ir komunikacijos srityse. Komunikacijos agentūros „Salve Agency“ vadovas.
Apie tinklalaidę: Ar tai, kas patenka už žiniasklaidos dėmesio, nėra svarbu? Kodėl kai kurie svarbūs įvykiai ir reiškiniai lieka šešėlyje? „Blind spot“ (arba Akloji zona) – tai tinklalaidė apie visuomenėje mažiau pastebimus ir aptariamus dalykus bei reiškinius. Diskutuojame apie žiniasklaidos ir komunikacijos įtaką verslui, politikai, tarptautiniams santykiams ir visuomenei. Kiekvienoje laidoje – įžvalgos, analizės ir pašnekovai, padedantys atrasti svarbius, bet mažai dėmesio sulaukusius įvykius.
Sekite mus ir nepraleiskite naujų epizodų!
Klausykitės ir kitose platformose: