Kodėl žiniasklaida ateityje praneš vis mažiau? | Pokalbis su Rimvydu Valatka | Blind spot #3

Kodėl kai kurios svarbios temos niekada nepasiekia žiniasklaidos pirmųjų puslapių? Šioje laidoje Rimvydas Valatka, signataras, žurnalistas ir politikos apžvalgininkas, dalijasi savo įžvalgomis apie tai, kaip keitėsi žiniasklaida per pastaruosius tris dešimtmečius ir kokie iššūkiai jos laukia ateityje.

„Akloji zona yra ne žiniasklaidoje bet visuomenėje“, – sako Rimvydas Valatka, pabrėždamas, kad dalis temų lieka nuošalyje ne tik dėl žiniasklaidos prioritetų, bet ir dėl skaitytojų bei žiūrovų pasirinkimų.

Apie priežastis, kodėl Jungtinės Amerikos Valstijos pasitraukė iš PSO, ir net Kinija nesutinka su šios organizacijos biudžeto didinimu. Tai tarptautinė sveikatos politika ar geopolitinių galių žaidimas ir kodėl mums tai neįdomu. Ir, žinoma, kaipgi be Siegel istorijų ir čekiukų skandalo.

Gaukite epizodus tiesiai į savo el. paštą: https://substack.com/@arturasjonkus

Svečias: Rimvydas Valatka – kovo 11 d. Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras, žurnalistas ir politikos apžvalgininkas.

Artūras Jonkus – komunikacijos ekspertas, turintis daugiau nei 30 metų patirtį viešųjų reikalų, diplomatijos ir komunikacijos srityse. Komunikacijos agentūros „Salve Agency“ vadovas.

Apie tinklalaidę: Ar tai, kas patenka už žiniasklaidos dėmesio nėra svarbu? Kodėl kai kurie svarbūs įvykiai ir reiškiniai lieka šešėlyje? „Blind spot“ (arba Akloji zona) – tai tinklalaidė apie visuomenėje mažiau pastebimus ir aptariamus dalykus bei reiškinius. Diskutuojame apie žiniasklaidos ir komunikacijos įtaką verslui, politikai, tarptautiniams santykiams ir visuomenei. Kiekvienoje laidoje – įžvalgos, analizės ir pašnekovai, padedantys atrasti svarbius, bet mažai dėmesio sulaukusius įvykius.

Sekite mus ir nepraleiskite naujų epizodų!

Klausykitės ir kitose platformose: